måndag 10 mars 2014

Fint väder!

Ändå gick jag aldrig ut. Monsieur tog en promenad och sa att det var riktigt varmt och vårligt. Jag kom bara int i väg. Sov till nio så redan där föll en timme bort. Var jag månne trött? Jag undrar... 
Hur som helst bytte jag lakan och var i duschen först efter det och sen då deklarationen. 

Jag räkna och fundera och gjorde en avskrivning. Sen kom jag ihåg att man kan ju också göra det på nätet. Jag satt säkert en timme här vid datorn och kom småningom underfund med hur man sku göra och i samma väva håka jag att jag hade gjort så i fjol också. Och vaje gång jag skulle fylla i en summa försvann den. Precis som i fjol. Den blir då ifylld för hand och skickad per post.

KRYSAKOLLA-
halsbandet räknar jag med att få färdigt inom mars - en dag nu en dag då. 

SEN
blir det att studera båtliv och lära sig använda motorn. 

Voj apua! Och bekanta sig med sjökort och kolla alla stenar...

Vår Berlin-resa tycks vi skjuta upp år efter år.
Stackars oss!

I MORGON
uppgifter på stan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar