fredag 28 mars 2014

Fredag morgon

är det väckning först 8.30 på grund av Jälkiviisaat. Men jag måst igen förundra mig över hur veckorna kan gå så här snabbt. Huh huh! 

Ändå är jag fortfarande sjuk och trött. Men skall det städas så skall det. Jag beslöt dammsuga hyllor och böcker och det ena och det andra. Det tog tid.  Sen skrev vi ostoslista med Monsieur och sen var jag i duschen. 

Solen sken ännu när vi for till Musta.  Vi skulle faktiskt ha ganska mycket. Men det bli en fin menu´ i morgon. 


ETT SJUTTONS
gott vin.
Vi drack det på onsdagen. Alltså ett par glas. Det här är då en ny oöppnadflaska. 
Kolla! Det är på riktgt gott. 

Vi hade då alltså frittata i dag. Sen kom Strada och jag åt glass. Nu ser Monsieur på Skavlan. Pikku hiljaa skall jag till köket för att laga Puolukkasemifreddo.

Säkert i säng efter tolv    : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar