torsdag 13 mars 2014

Caro och Amanda

fick vänta en stund på mofa. Mofa och Amanda gick på promenad - Caro kom på brunch. Också min brunch och Husis hade blivit på hälft så vi hade riktigt trevligt när vi åt tillsammans. Klockan var säkert 12.30 när mofa och Amanda kom hem tillbaka. Amanda sov fortfarande, men småningom väckte Caro henne.

Sen var hon faktiskt vaken ända till kl 17 när Sande kom efter dem.


KP
kommer nuförtiden alltid på torsdagarna. Det kålar i postluckan och Caro ropar: "KP kom".

 Kyrkpressen alltså.


Men när Caro gick i lågstadiet hade man också prenumererat på KP.

Alltså  Kamratposten. Tänk att den finns ännu. Den grundades faktiskt 1892.


CARO
for efter Aron till dagis, medan jag var med Amanda.  Sen såg vi från fönstret när Aron och Caro kom. Aron var här sen bara en halv timme för Caro sku och visa sina ben som nu var ok. Sande kom efter hela slurven.

YOGAN
gick riktigt bra i dag. T.o.m huvudståendet. Där stod jag och andades ujjayi-andning säkert 30 sek. Sen sa jag att jag kommer ner och Monica sa att nå jo, annars sku du väl stå här ännu i morgonbitti. Och i bussen Alice Munro. Hemma sen grönsakssoppa och KP.


OCH I MORGON DÅ?
Säkert trad städdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar