fredag 7 mars 2014

Hur är det möjligt

att veckorna går så här fruktansvärt fort. Jag fattar ingenting! Det är måndag och plötsligt är det fredag. Huh huh! Snart måst jag ju köra min båt till Bodö. Härrigud!

ÄNDÅ
var här lång frukost. Caro ville sen att mofa sku träffa dem liksom mitt i skogen. Jag dammsög ju!
Nå, dom kom hit sen för di sku låna en fönstertvättgrej och få nyckeln åt en gubbe som skall komma dit och fota lägenheten. Här var då alltså Caro, Amanda och Aron. Aron tala hela tiden om craggers. Liksom Aron cragger, pappa cragger, momi cragger. Det var liksom en krokodil. Nå, sen sku jag då fota honom. 

 Men det ville han inte.

 Han skuffa bort kameran.


STRAX
efter  fyra gick dom hem. Vi skrev ostoslista med Monsieur och for sen till Musta. Massor delikatesser och sen hem. God GT och jag laga maten. Vad sku det ha tagit? 45 min och sen var allt färdigt.
 

Sambal oelek kyckling gryta med stekta paprikor, quinoa och sallad.


MORGONDAGEN
är ännu osäker.
Verkstad eller bio?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar