torsdag 6 mars 2014

Frukost

med Husis som blev på hälft. Jag sku springa med dammsugarn och laga Caros brunch. Igen gjorde mofa så att han gick och möta dem och så var han ute med Amanda säkert en timme. Dom kom alltså från babyrytmiken. Caro kom i stället  hit. Och jag fortsatte med Husis. Småningom dök mofa och Amanda upp. Sen vattna jag mina stackars blommor och skrev ett par födiskort.

 Här Amanda med en speldosa som spela en rolig sång. Liksom ett smyckeskrin.

Caro ville igen gå igenom gamla foton. Här en bild av hennes pappa. Vad kan han vara? 35?

Amanda älskar mitt rufsiga hår. Hon vill dra i det hela tiden    : )


NÅGÅ
tjugu före fyra gick Caro och Amanda efter Aron och jag fick en lur. Sen tyvärr åt jag en enorm hög Corn flakes som ju var lite korkat för det var sen i min mage hela yogan igenom. Ja ja.

HEMMA
såg jag sen på halv nians nyheter. Igen lite jobbiga nyheter från Krim.

Dom lova storm och regn till lördagen.
Borde man gå till verkstan eller på bio?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar