måndag 3 mars 2014

Idag i verkstaden

helt ok. Jag var lite trött i början så jag orka int ens lyssna på musik. Jag skulle ju fila krysokollorna. Det gick bra.

 Här är dom nu i sina infattningar.
  

THE NATIONAL
beslöt jag sen ändå lyssna på .

Alla dom här. Eller jag börja väl med High Violet före Boxer. Och slutligen deras nyaste. 

Där finns ett bra stycke där  Matt Beringer sjunger att: "All the L.A. women, fall asleep while swimming, I got paid to fish them up and then one day I lost the job..."  Humor!


FORTSATTE
sen med infattningarna. Nu skulle bottnens hörn sågas bort.

Och sen sku dom då filas.

Här filade infattningar. Ändå skall dom ännu behandlas med gummitrissa och så skall sargen filas ner lite. Dessutom skall dom få en öggla i vardera ändan och så skall dom poleras. Tänk om jag sku hinna med det i morgon.


SLUTLIGEN

Ilkka Malmberg skriver här hur ljuset smeker president Putin, hur han tittar ut ur bilden utan att vara överlägsen, ett leende på kommande, en puukko, slarvigt knutna landstigningsskor...

Och här Ukrainas eventuella president Vitali Klitschko. Putin är lite under 170 cm Klitschko 201 cm, dvs dom är exakt så här stora i verkligheten.

Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar