fredag 14 mars 2014

Fredag igen!

Hur kan veckorna gå så här snabbt? Helt sjukt.

Ändå skulle jag städa idag och plötsligt funka inte dammsugarn mera. Jag kolla på min blogg när jag förde 60-tals dammsugarn till problemavfall. Det var 2011. Stads dammsugarn tog vi till lande och skaffa ny hit. Med andra ord är det över två år sen vi skaffa den här nya så garantin var inte mera i kraft. Monsieur förde den till samma ställe där hans radio reparerades.

Dessutom söktes här kvitton och det var  nu lite såsigt. Men vi for iväg till Arabia Center den här gången. Och vad hände där? den här gången hände det att Monsieur glömde ta fram plastskivan där man ställer in hur länge man tänker vara i butiken. Han var stressad så när vi kom tillbaka fanns den här lappen där.

Kiva! Dit far vi väl knappast på nytt. Enda orsaken är Soda streamers ampull.


HEMKOMNA
satte jag igång med maten. 

Kycklingstroganoff.

STRADA
kommer 21.30 och efter det Skavlan. Lustigt hur Skavlan har kommit bara varannan fredag på sistone.


I MORGON
kanske verkstad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar