lördag 22 mars 2014

Monsieur

tyckte att jag skulle fota hans blommor.

GFB, men nu med intressant sak på duken.

JAG HASADE
alldeles förskräckligt. Monsieur gick ut, jag sku fota Caros bilder. Hon fick inte upp pdf:arna. Nu speglade sig allt i bilderna. Caro sa att kolla på kvällen.

NÄR JAG
var duschad och klädd kom Monnsieur tillbaka. Nu skulle jag till GSW Pro. Vägen jag gick blev kanske lustigt lång. Ändå skulle man nu in från ett annat ställe.  Nu var det ju så att där var viinimessut samtidigt. Och varken Rasmussen eller Sargenta fanns där. Hur som helst träffa jag Claes Nyström. Vi tala massor. Och sen köpte jag lås av SarMachin och krysokollor från Jalokivituote och keder från något konstigt ställe.

Månne man nu behöver allt det här?

SKÖN PROMENAD
hem. Fast jätte hurtigt gick jag nog inte. Jag har flunssa. En jätte jobbig hosta   : (
Fick en lur hemma och fota sen Caros bilder på nytt. Nu blev dom bra.

Sen laga vi mat med Monsieur till Önskis och strax kommer en David Bowie -film. 

I MORGON
verkstad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar