tisdag 7 maj 2013

PÅ SKATTEVERKET
ansåg man mig mervärdesskatteskyldig. Nå, så är det ju inte så jag ringde dit. Trots att mitt brev var på svenska förstod den snälla flickan vad det var frågan om. Det visade sig vara Skatteverket som hade såsa. Puh!


MITT FÖLJANDE UPPDRAG
var att rita små förändringar i landekökets - skall vi kalla det - inredning. Kakel längs hela väggen, arbetsytan lite bredare, lampan och fläkten lite lägre ner och en stöpsel ovanför arbetsytan. Där var det väl.


TILL VERKSTADEN
av och an. Jag förde min vinterkappa och tog en tunnare jacka i stället. Dessutom beställde jag 3 m bollked och ett par 60cm kedar från Rasmussen.


UPPKÖPSLISTA
skrevs det sen och så for vi till Musta. Det är nämligen så att vi morgonbitti far till lande. Vi blir där till fredag eftermiddag. Vi skall sova nere i gästhuset. Vi har en ganska lång uppdragslista. Jag skall ta många bilder, men uppdaterar väl med orange text.


KNORRSOPPOR
åts det sen och så svara jag på en HSL/HRT enkät. När den var i fylld såg jag att också den kunde jag ha fyllt i på nätet.



SLUTLIGEN

Solen går ner bakom sovrummets takfönster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar