söndag 12 maj 2013


GODMORGON MORSDAG

 Här en sömnig mor.

Jag blev uppvaktad med portvin, vitsippor och ett foto från förr.


SNART FICK JAG BESÖK

 
 Här den goda kakan.

Och en rolig mamma-son som mofa säger nånting skojigt åt.

INNAN VI GICK UT
undra vi vad det var för ståhej i trappan. Ingan hade sagt det till oss, men grannen mitt emot säljer sin lägenhet. Jättefin atelje´bostad.
Om nån vill kolla är numret  Kiinteistömaailma 1101622.


SEN GICK VI UT
Först råka vi på ett par pojkar som Aron genast börja härja me. Dom var lite älder så dom var inte så intresserade.  I ett senare skede kasta dom frisbee på gatan med sin "äiti och iskä". Också då var Aron där och påtisa.

 Momi och Aron spelar fotis.

 
Aron koncentrerar sig.

Dessutom var vi i klätterställningar. Aron sa: Momi kan du hjälpa. Och när jag hade hjälpt sa han TACK.

PAPPA SANDE
titta på formula och kom sen efter fem till Kimmis.
Jag hade tvättat skumgummibottnet till Amanda-korgen så Caro skall nu klä över det och Sande fick en kakbit. Sen for dom.


PASTAN
idag blev tonfisk med haricot vertes, solrosgroddar och minitomater - som ni förstår rester från i går. Och ännu majspasta.




SLUTLIGEN

Den här bilden anser jag att jag kan visa på min blogg för Kalle hade satt den på Facebook när Miiu hade födelsedag.


I morgon verkstad - liksom antagligen hela veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar