lördag 9 februari 2013

SKÖN MORGON
med gott morgonmål.

 Tapenad på brödet till vänster.

Och katt och vackra tulpaner.


CARO RINGDE
och konstatera att eftersom dom inte for till Mäntyharju kan vi ha träff på Himmelsberget i morgon - om vädret tillåter. Jag tyckte att då skall det ätas fastlagsbulle antingen hos dem - som senaste år - eller hos oss. Dessutom behövde jag mera sej åt Miiu så jag beslöt göra en hurtpromenad till MustaPekka. 

Aj jo, dessutom köpte jag hushållspapper. Tänk så bra för er att få veta   : )

Och lika hurtig promenad hem. Ändå lite jobbigt att gå. Massor snö på trottoarerna.


JAG RINGDE TILL DENNIS
för att beställa bord till kvällen. Flickan sa att kl 18 går det inte att beställa för då är pizzerian full med folk som skall på Alexanders-teatern kl 19. Så det blev då kvartföre sju istället. Dessutom sa hon att man får beställa bord alla andra dagar förutom lördag. 

Nå hur som helst. Det blir säkert en trevlig kväll ändå   : )
Vi skall väl kolla Knausgård när vi kommer hem så därför blir det kanske lite sent. 
Uppdaterar knappast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar