lördag 16 februari 2013

ARON OCH CARO
kom strax efter fyra. Vi träffades på bakgården och gick sen till Kimmis. Aron skulle skida. Ändå var det något fel på bindningarna så Aron kunde bara ta ett par skidtag och så låssa dom. 

 Här undersöker man vad felet var.

Antagligen går det att åtgärda.

 Aron kör iväg snö.

Leker här i nånsorts tåg. Och äntligen hörde jag koltrasten   : )

Vi gick in. Aron kollar nånting på mammas telefon.


TRAD LAXMIDDAG
Vi andra fick batat. Aron Nalle-makaroner.
 
Eftersom mamma är med fick momi och mofa vin.

Vi hade igen så hemst trevligt! Aron och mofa titta sen efter maten på nånting på datorn. Caro och jag duka av och titta på gamla foton T hämtat från Nylunds. Nu lullar Caro sitt barn.


EGF SERUMET
köpte jag den 13:de november. Som dom lova räckte det precis tre månader. Sista dropparna använde jag i går. Ändå är jag lite tveksam. Jag borde ju ha kollat före och efter. Liksom foto. Jag vet inte om 135€ är mycket för tre månader, men tja. Är man 60 är det väl svårt att reducera rynkor. Jag tror jag nu skall kolla ett nytt ämne Yves har kommit med.


SLUTLIGEN
min lilltå. På torsdagen var den som ett körsbär, i går som en blå vindruva, i dag i regnbågens alla färger. Inte så sjuk, men ändå hade jag lite större stövlar på ateljé-besöket.

Och om ateljé-besöket skrev jag på dagen. Här!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar