fredag 15 februari 2013

BORING
Sådana är ju mina fredagar. Inget att berätta. Trad dammsugning och Musta pekka. I dag ändå kattleverans. Vi hade träff med min son utanför deras hem kl 19. Katten sov när jag stoppa den i buren.  Mellan Musta och leverans hann jag göra vår Sicilien-sallad. Bara kryddor, olivolja, bröd sallad, salladsås fattades när vi kom hem. Jag hade med kameran för att T skulle fota mig med kattleveransen på Båtsmansgatan, men gissa kom jag ihåg   : (

 Gott vittvin - vad det nu hette.

Dessutom vita tulpaner.



INGA BEKANTA GÄSTER
hos Skavlan så jag ser på Milk i stället - på Teema alltså. Och före filmen 21.30 Strada.


I MORGON
Aaltos ateljée. Och eventuellt besök av Caro och Aron. Sande kommer hela dagen att spela ishockey och festa på kvällen så Caro föreslog att om vi kunde umgås. Jag föreslog att dom kan t.o.m bli över natten   : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar