söndag 17 februari 2013

MOMIIII!
vakna jag av kl 8.30 och så steg vi alla opp. Caro och Aron låg på soffan och titta på BUU-klubben medan jag koka kaffe. Småningom satt vi alla vid olika bord ooch åt fast Aron nog härja lite. Caro och jag var i duschen medan mofa satt vid datorn med Aron. Tvåtiden skulle dom vara i Sibbo hos NM som har fått en ny bebi. Santeri kom efter dem strax efter ett. Jag hade städat undan sängar och dyl ännu medan dom av här och nu fick jag en välkommen tupplur.

SÖNDAGSPASTAN
är vår enda måltid som är stående.

D.v.s den dukas i köket och så går man dit efter pastan.  Man går två gånger. T först. Och när jag går andra gången hör det till att jag frågar: "What about the rest"? och T svarar: "It´s yours".  Alltid.


CHIANTIN
hade vi kanske planerat som pimpelvin.

Men det blev ändå pasta vin.


Efter maten såg vi på Nyberg och nu en dansk film.
Adjö till i morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar