fredag 22 februari 2013

BORING
fredag med dammsugning och Mustapekka besök. Och dessutom tupplur.
Och vår middag den mest trad man kan tänka sig. Eftersom vi i morgon skall på 60-års kalas blev det lax idag. Men vinet var gott.

På riktigt! Och bara 12,5 % så man är int ens full   : )

Kajos stenbock har ni sett till lust och leda.


Här gåvan inpackad.


Borde jag i morgon visa min outfit. Kanske. Jag hade ju köpt en ny fin klänning , men på inbjudan stod det "casual".  Så liksom höh! Och på grund av min sjuka lilltå måst jag ha sockor (vilket jag antagligen också annars sku ha haft).


Snart börjar Strada.
Adjö!



2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera