fredag 30 november 2012

SÅ KOM DÅ SNÖSTORMEN
Ni får både sucka och stöna men jag har tagit två bilder.

 Suck!

 Stön!


STÄDDAG

och sen Arabia Center. Vi sku kolla lite mera Brio-delar i Tarjoustalo som julklapp åt Aron, men Monsieur tyckte inte att dom var humor.  Från K-butiken blev de Makulihas julskinka i skivor och Makulihas leverpastej. Kanske t.o.m lite för mycket.


CARO

gick inte på Fondis julfest utan kom bara efter deras saker till oss. När vi kom med jeepen såg vi Sandes bil. Aron satt i baksätet och Caro vänta att få stiga på. Sande var och hjälpa en bil som inte slapp varken fram eller bak. Aron blev glad när han såg mig och jag berätta att jag har haft alla hans tusidjur i tvättmaskinen. Det är alltså mina barns djur som var lite subbiga. Snart for dom iväg och Aron sa "Hej då momi". 
Min gulligaste   : )


CAROS LAPIN LIHA

i dag igen. Med potismos och lingon. Men nu ett helt himla gott vin.

Barefoot. Shiraz, Californien. Det har vunnit guldmedalj!


JAG KOLLA MED ANSI
hur hon har det på Bodö. Hon hade varit där  av och an , men kommit  till stan tillbaka. Strömmen har gått och det har fallit mängder med trän både på Bodö och Pörtö. Hennes el-kabel ligger på backen. Hon slapp inte  tillbaks i dag för Pörtö Line körde inte. Jag skicka för nån timme sen en textare till min bror, men han har inte svarat.


 CAROS BILDER
i nyaste Me Naiset.

Hon är ju helt huippu ännu. Hon har jobbat som modell sen 2005 tror jag. Korrigera mig Caro om jag har fel.


SLUTLIGEN
Vi blev utan Husis på tisdagen och den kom med posten på onsdan. Den skall jag läsa nu.
Sen gonatt!


MIN BROR
svara. Han sa att det går ingen nöd på dem och önska mig godnatt. Det var ju bra!


2 kommentarer:

  1. Nåjo. Det sku jag ju ha kunna kolla i mina "rullor" men orka inte. Skall berätta om det som ett skilt inlägg : )

    SvaraRadera