torsdag 15 november 2012

AV FÖREKOMMEN ANLEDNING
var jag i verkstaden bara ett par timmar. Och en stor del av den tiden hängde jag i telefon. Ändå fortsatte jag med örhängena. Först i syra och sen fila och t.o.m lite polera i det här skede. Dom blir säkert riktigt fina.

Turkoserna är inte infattade här och saken som skall fästas i örat skall ännu utrustas med länkar. Dessutom skall dom hamras.


EN PIKATUPPLUR
före yogan. Det var helt ok men ingen stå på huvu-succé den här gången. I morgonkväll skall jag på 6 pers Ogilvy-träff. Knytkalas den här gången. Jag för sallad och ett vittvin. När jag var och handla efter yogan såg jag den här roliga tidningen. 

 Caro har fått mera fotokeikkor med sitt brunröda hår.


Nu skall jag ännu kolla med min örhängekund hur hon vill ha fästet. Platt eller kupat och var piggen skall fästas - i mitten eller lite lägre ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar