söndag 4 november 2012

VÅR GODA LAX IGÅR
skulle inte grillas. Den skulle vara i helt normal 200° ugn 20-30 min. Det blev gott.

 Här med rosamunda och broccoli.

 Vi lyssna på Neil Young.


SÖNDAGEN
var ganska varm och vacker. Aron kom till oss tolvtiden. Pappa sku på mässan som gäst och mamma sku studera. Vi var ute på Kimmis. Jag min dumma hade glömt kameran hemma. Jag skulle ha fått så roliga bilder av Aron när han stampa i vattenpölar i solen. Dessutom såg jag en jättefin dörr, men den kan jag fota en annan gång. 

Snart ville Aron att vi skulle gå hem till oss. När mofa och Aron var på gården sprang jag upp efter kameran så att jag i alla fall fick en bild.

Aron har i handen en skruv som han hittat.

HEMMA
ganska trad. Brio-tåget,  rita, lyssna på Mors lilla Olle. Kl 15.30 tog vi en tupplur. Allihopa uppe i sovrummet. 16.30 fick jag en textare att Caro är på väg stavgående. 

Aron tyckte att det nu skulle bli glass. Och den sku ätas i köket.

Här både vit och ljusröd   : )


Caro kom småningom och Sande och när dom farit iväg blev det trad söndagspasta. Andra säsongen av Boardwalk Empire börja idag. Den såg jag. Och nu tycks där komma nånsorts konsert med The Killers. Kanske man borde kolla.

I morgon definitivt verkstad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar