söndag 4 december 2011

MIN BÄSTA SÖMNMEDICIN HETER ARON
Aron somna kl 21. Stormen blev värre och värre. Det ven i knutarna. Strax efter 23 sökte jag mig bakom Arons rygg och sov till 09. Bredvid den där lilla varma saken. Små knysljud då och då. Och momi sov vidare.

Morgonkaffet koka vi tillsammans. Också mofa hade vaknat. Allt var så trevligt!


Efter morgonkaffet pingvinlek.

 Konstigt väder, tyckte Aron.

Verkligt konstigt!


Här härjar mofa och Aron.

Snart var mamma och pappa på väg.  

Men Aron hann ändå bläddra lite i sin favoritbok.

Smått pyssel när dom farit och sen till

VERKSTAN!
Ett par telefonsamtal, men också glatt jobbande. Jag kom bra igång - på väg - med a-hänget. I morgon är Aron här hela dagen, men på självständighetsdan tänker jag vara i verkstan. Jag kommer att få hänget färdigt och fotsätta på recyclingen.

Och här dom krångliga stenarna.

VAD SKALL JAG SÄGA OM HELENIUS?
Dom som såg matchen tyckte alla att Helenius motståndare var bättre i dom flesta ronder. Jag såg inte matchen och tänker inte heller göra det. Fick Helenius äran av att vara vinnare bara för att matchen gick av stapeln inför hemmapublik?

Nu adjö!
Jag skall ännu kolla vissa saker på nätet.

2 kommentarer:

  1. Otroligt fint väder/utsiktfoto. Hmmm.... hur skulle en sån förstoring sitta ovanför min soffa...hmmmm..?

    SvaraRadera
  2. Nåjo, men det har visst varit frågan om en annan fotografs bild som tavla...

    SvaraRadera