torsdag 8 december 2011

I DAG PÅ MORGONEN

såg himlen ut såhär!

Hur den ser ut i morgon kan jag bara tänka på med fasa. Hemskt lågtryck på kommande. Storm och snöslask. Senaste år var vi i Tallin sista veckoslutet i november. När jag nu kolla bilderna ser vädret helt ok ut. Men imorgon. Gudars skymning, vad skall det bli!!

PÅ  MORGONEN 
ännu ett par servicehemsamtal och sen iväg till gumor. Träff med både läkare och min bror. Och det var ju bra. Vi kom framåt i intressebevakningsfrågan och andra ärenden. 
Cola for tillbaks till Pörtö, läkarn var helt nöjd och jag var tvåtiden tillbaks i stan. Jag köpte en liten Tallin-bok och satte tid på mitt busskort istället för pengar, så som det åks buss och spårvagn nuförtiden.


15.45 närmade jag mig mitt hem.

JAG TAR EN SENARE BUSS
till yogan nu förtiden. Fånigt att komma dit 17.40 när det räcker bra med 17.55  Lite nytt lärde jag mig igen och det är jag glad för.

NÅGRA TRÅKIGA JUMPRAR
skall jag ännu stryka. Inget nytt att ta med på "resan". Få se om jag ens kan ta den nya rocken. Helt beroende på vädret finns det risk för att jag kommer att se dum ut.
Vi far tio-tiden hemifrån, kommer sent på lördagen så jag skriver nästa gång på söndan (om nu sen då båtarna alls far).
Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar