måndag 13 juni 2011

PÅ FREDAGEN
när vi for till lande var det det mest strålande väder. T.o.m hett kl 8.30 i Kalkstrand. "Tur att vi inte tog varken jackor eller regnkläder". Heh heh! Fredagen blev för varm - måndagen för kall.Men Aron njöt av fulla muggar. Han skratta konkret från morgon till kväll.  I dag alltså regna det, blåste och var kallt så när vi for till stan fick vi klä oss i eleganta tröjor och regnkläder som lukta stuga.

Det gick ända till kl 20 innan vi for efter Miiu,
                                                 som snabbt blev hemmastadd igen.

Först efter det nånting att äta.  Och min morgondag är råddig. Opp 6.30, för jag har en smyckeleverans kl 8.30. Sen till H.Syrjänen för att få gravering i Caros "fruring" och förstora en annan ring. Och 13-tiden kommer Aron : ) Kl 18 Kaj Franck-utställningens vernissage på Design museet, om jag sen orkar. Jag är inte ännu heller riktigt i form. Jag tala med min gumor idag och hon sa att du har en underlig hosta och jag sa -aj, har jag hostat...

Jag skall ännu fästa ett läderband med glidknutar på smycket som skall levereras och skriva ut en faktura. Med andra ord återkommer jag i morgon med landefoton och berättar nånting kortfattat om veckoslutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar