söndag 19 juni 2011

MIDSOMMAR I KOTTBY
har vi planerat en tid. Jag tyckte att Miiu skulle får vara här två veckor och att Caro och Santeri sku fira midsommar på Bredvarpet med Santeris lillabror och flickvän. Av förekommen anledning går nu Jallu - lillabrodern - på kryckor så få nu se... Men hur som helst är vi ändå trendiga enligt Marianne Sundholm, Hbl.

JAG VÄCKTES INTE AV MONSIEUR
jag väcktes 09.40 av Miiu. Den hoppade upp på handtaget så låset liksom for opp och öppna sen resten av dörren med tassen.


Var sen annars också bråkig...

JAG LÄSTE HUSIS
och såg att Marit av Björkesten sett hur endel kallat regeringsprogrammet "gulligt". Kanske.  Men illustrationen tyckte jag ändå om. Liksom "Lilla bocken Bruse..."


 Jag vill bara kommentera två ministrar. Erkki Tuomioja som utrikesminister, hmm. Och Päivi Räsänen som inrikesminister, dubbelt hmm.

DAG I VERKSTADEN
inga framsteg. Jag hade upptäckt finsilver på änglarna, så det var bara att polera på nytt. Dessutom hade jag konkret igen valt för tunn metall till Heartagramen, så jag tyckte att skall jag vara stålt över ett smycke ville jag göra det på nytt.

SÖNDAGSPASTA
 19.00 hemma och kl 21 igen en gång en bra film. På Teema den här gången. Sori, sori, sori FST 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar