måndag 27 juni 2011

IDAG I VERKSTADEN
fick jag mycket gjort.

Heartagramet blev färdigt. Jag läste på HIMS hemsida att det faktiskt är Ville Valo som ritat det. Där fanns instruktioner hur man gör det och nämndes att man inte får göra det i kommersiellt syfte. Jag hoppas att ett hänge inte räknas som kommersiellt.

"DRAMATISKA KILLEN"
som skall få någonsorts smycke inspirerade mig sedan. Det var perfekt att göra "raffin" medan heartagramet var i polertrumlaren. Jag har nu fyra förslag att rita rent. Förr gjorde jag t.o.m 6 st, men konstatera att jag inte tog betalt för tiden som gick åt till att tänka, planera, rita...

EN KREATIV REPARATION,
vad är nu det? Jo ett uppdrag att byta ett gammalt snöre i en otroligt vacker snäcka till en silverked, "men kreativt liksom"  : )

Det här är ännu proton.

Hem via Alepa. Tättä for på en cykeltur - jag bloggar. Småningom frittata på midsommarens rester.

Tättä lova köra Caro och Aron och se på nånsorts husdjur i morgon. Jag trodde att jag inte skulle hinna, men eftersom jag var så duktig i verkstaden idag tänker jag fara med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar