fredag 1 april 2011

JAG BLEV STRESSAD

I kväll skall jag på middag - liksom en "get together". Samma Ogilvy-gäng som på hösten. Det verkar bli trad. Tättä är inte bjuden. Han går på bio. Men att då dammsuga och göra Mustapekka-uppköp och kommma iväg femtiden gjorde mig stressad. Tättä tyckte att vi lika bra kan göra uppköpen imorgon och likaså beslöt jag städa imorgon. Jippiii. Jag tyckte att nu har jag all tid i världen. 

Nå riktigt så var der  inte. Jag tog ändå spåran till posten efter det beställda vita guldet och promenera sen till Mustapekkas Alko efter en flaska hämtanvin dit jag ska. Ett par samtal måste jag ringa och så fick jag ett meddelande att min e-postlåda börjar bli full, så jag satt nu sen här och tömde.

Nu skall jag ännu kolla outfien och sen småningom ge mig av. 
Men huj, jag är lite sömnig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar