onsdag 6 april 2011

VOJ NEJ - DET BLEV INGEN TRAD IDAG
Svåger Christer hade blivit krasslig. Ingenting dramatiskt, så vi gör ett nytt försök nästa vecka.

IDAG I VERKSTADEN
gjorde jag raffin åt kunden som önskat "någonting till sin flickvän". Min inspirationsmapp finns i verkstaden och dessutom alla silverplåtar och -trådar så man kan kolla materialtjocklekar. Också många av mina stenar och pärlor har jag där.
Här en sorts presentation åt kunden.

Hemma sen gjorde jag då de riktiga skisserna med utförlig förklaring och mejla iväg dom. Hoppelunda får jag ännu kommentarer den här veckan.

GALNA DAGAR
stack jag mig till när bjudningen inhiberades. Nå, jag kolla i katalogen att det fanns igen 38C° mascaran och så då en topp. Jee! Jag t.o.m besvära mig till livsmedelsavdelningen och fick nån köttaladob och vad det nu var lite billigare. Ingen höjdare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar