söndag 3 april 2011

IDAG I VERKSTADEN
tre olika grejer. Reparera ett örhänge, fila ringskenan av vitguld och  gjorde Skata-broschens mekanism halvvägs. Jag har massor jobb nu. På festen på fredagen fick jag två beställningar till. Och en tredje som senare ska bekräftas. Dessutom då fem smycken beställda tidigare med tight deadline (två dessutom oskissade). Huh huh! Och natutvis annat program. Nå int gör det någå! Helt humor...

EN LÅDA - TRE BILDER


Momi har en intressant låda med salvatuber, smycken m.m. I och med att Aron har vuxit har han upptäckt den. Roligt att undersöka, sprida ut allt på golvet.

I morgonbitti far familjen Salminen och faster/gudmor Nora till Nice. Pappa sku ännu göra nånting på jobbet och Caro ville till gymet, därför var Aron här. Tvåtiden avhämtades han så jag var några timmar sen ännu i verkstaden.

I morgon ingen lång frukost här inte. Ingen frukost överhuvudtaget. Jag ville ha hjälp av Harri Syrjänen bl.a. då med att smälta guldet och han tyckte att jag sku komma före kl 10. En måndag.  Huj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar