lördag 2 april 2011

NÄR JAG SLÄCKTE LAMPAN
var klockan 02.30. Det var en rolig fest. Jag skratta massor. På natten drömde jag att Tättä hade plockat fram alla ullhundar i en hög på vardagsrumsgolvet så att jag sku komma ihåg att dammsuga. Snällt!
Okej, det var en dröm, men i liten krabbis på förmiddagen dammsög jag ändå.

QUINOA
blev en ny hit. Frön som i hundratals år har odlats på Anderna. Jag har mycky kontakt med Anderna nuförtiden. Gör smycken med Pink Opal från Anderna. Hursomhelst hade Tättä läst Caros blogg och i går köpt Quinoa som han koka till sitt ensammma hönsbröst.

Han digga helt, så i dag blev det då ingen lax med broccoli - det blev lax med Quino. Gott!

TAIVAS-REKLAM
med vår köksradio. Calle tyckte den sku sitta bra i annonsen dom sku göra. Så här, voilá!

ARON TILL LÅNS
två timmar söndag förmiddag. Måndag morgon far dom till Nice. Fullvuxna vet vad det gäller, men vad i all världen tänker Aron när här är -5 och pipor och halare medan där är  +18 och söta små barn överallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar