lördag 13 augusti 2016

Torsdagen den 4.8.

Monsieur for efter sin jeep och kom hem och han fick gröt och gott kaffe. Jag hade fått gröt och kaffe före det.

Monsieur satt sen vaddsaker under en stol och putsa fläckar under en annan stol och sen strök han en massa en timme som jag sen vek ihop.  Jag börja dammsuga och det tog väl också en och en halv timme. 

Monsieu hade gått till bibban och nu gick jag också ut. Jag gick också via bibban. Hälsa på honom där. Det var roligt. 

Gick sen förbi ett hus som reparerades och sen ner till K-market  där man fick goda saker. Kom ihåg saften. Jag fick glass. Bortåt åtta kom Monsieur. Laga nudlar och tuna. Jag blogga och fick ärtsoppa och läste KP.

Sen kom en svartvit sak på tv som vi sen inte orka se på... 

Men höh! Jag hade ju glömt fotografera Wilmas smycke    :  (  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar