söndag 14 augusti 2016

Fredag 12.8.

Jag steg upp klockan sju i dag för jag sku tvätta mitt hår. Här belv god frukost. Monsieur gick sen till Aaron kuva för att ta ett foto av sig. Han var väl där en timme. Sen gick han till bibban. Jag sökte min adressbok i skrubben där uppe men hitta den inte, men julklappspapperspåsen hade gått sönder så den bytte jag ut. 

Jag satt make up och vi skrev lista med Monsieur och sen gick han efter jeepen och vi for till Musta. Där fick man kycklingben som var kryddade. Jag fick glass. Marianne kom ut från vår dörr. Hon skulle till Flow.

Sen börja jag med maten. Monsieur var och plocka blommor. Här blev sallad och potis och gräddsås med lök och kantareller. Och sen lax som jag stekte fem minuter på ena sidan och fem minuter på den andra. Det blev rikrigt gott. Jag fick vittvin och Monsieur fick öl. Vi lyssna på Bryan Ferry. 

Sen kom det en bra film som räckte säkert tre timmar, men där var jätte massor reklamer. Jag tror att jag her sett den tidigare. Monsieur diska. Jag fick god vaniljglass med jordgubbssylt. Sen gick vi och sova.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar