onsdag 17 augusti 2016

Till stan i dag

Tvätta håret, var i duschen,  gick ner och fick gott kaffe och jugurt och bröd. Sen tog jag bilder på mitt smycke. Jag kommer säkert att använda det nu ganska länge.

 Här baksidan.

 Här framsidan.

 Här jag!

Sen for jag till stan. Köpte två kort och två borstar till min elektriska  och höna och kaffe och glass som jag åt och köpte nånting till mitt busskort och for hem och köpte saker i K-kauppan. Kom hem och packa upp. 

Fick småningom god mat.

  Se så gott!

Det var omelett med allt möjligt: paprika och hönsbröst och lök och morot och en stor sak av Kalle och ägg och sallad och vin. Sjukt gott!

Sen läste jag lite tidningar och sen kom jag hit opp och blogga!

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. aj du lagade ett smycke åt dig själv!
    Jätte fint och nätt.
    p.s du är söt :)

    SvaraRadera
  2. aj nej aj nej de va ju d du fick av p :) fint ändå!

    SvaraRadera