lördag 13 augusti 2016

Onsdagen den 3.8.

I dag tvätta jag mitt hår och Monsieur hade fört sin bil till en huolto. Här fick man sen god frukost och sen for Monsieur till stan och sen for jag till stan. Till Rasmussen och köpte silverkedjor. Sen till Stockman där jag köpte Naranjakaffe och skumppa åt Hanna.

Hon bor på Sjömansgatan 22 A 14 mitt emot N2. Här lite bilder när vi äter.

Mitt gudbarn Hanna ser ju riktigt glad ut!

    Här jag!

Sen gick vi ut en sväng ner till stranden där vi köpte glass och åt på en bänk och sen gick vi småningom hem tillbaka. Där fick man skumppa och någonting gott att äta och sen gick jag hem. Gick genom stan. Tiotiden var jag hemma.

Kalle skicka ett meddelande att han var på Skatudden och fråga min adress och jag sa att den var Köpmansgatan 9 B 12. Han gick dit och tyckte att det var roligt.

Hemma fick jag ett glas vin och en choko och gick och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar