tisdag 2 augusti 2016

Sjusovardagen

i dag. Aron kom väl upp lite tidigare och resten niotiden. Allt var jätte gott. Pikkuhiljaa steg dom opp och jag duka bort och gick i duschen. Diska väl.

Här den fina blomman.

Sen gick vi väl till butiksbåten. Antagligen genom skogen. Butiksbåten hade landat. Jag gick väl ner och köpte det ena och det andra. Kom opp och jag fick glass. Igen en gång glömde vi att be om pengarna för Sandes burkar. Men vi fick slantar   :  )   

Hemma koka jag väl kaffe. Det blev gott. Man fick Domino-kex och pepparkakor. Vad månne jag gjorde sen. Barnen var säkert glada. 

Sen börja väl Caro med middagsbordet. Potis och lax och sill och goda saker i en skål m.m. Månne man fick vin? 

Jag diska sen och fick grönt te´
Gick och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar