söndag 14 augusti 2016

Torsdag 11.8.

Vi åt god frukost med Monsieur och jag diska och sen skicka Caro en rolig bild av Aron som stod utanför sitt lågstadium med sin fina ryggsäck. 

Jag kontakta Gilla och sen dammsög jag och sen tog jag allting från nedre kylskåpet och satt i ryggsäcken och sen gick Monsieur över Malmstenarna och sen låste jag och sen gick jag.

Nisse och Chrisse skulle också till stan. Och där var också Gilla. Vi kom till Kalkstrand. Ansi hade farit upp åtta på morgonen och kom nu ut... Gilla köpte en strut åt sig och jag en Kingis åt mig. 

Vi körde hem henne till Arabia. Och därifrån for vi till Arabia och köpa det ena och det andra. Vi fick sitta hurja länge på Forsbyvägen. Åsch!

Jag packa upp och satt alla saker i kylskåpet och sen såg vi på nyheter också Monsieur. Han fick sen igen en gång noodlar och tuna. Jag läste Husis i en och en halvtimme och sen gick jag till köket och läste KP och åt ärtsoppa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar