lördag 13 augusti 2016

Lördagen den 30. 7.

I går hade jag kontaktat min bror att Amandas bärsele fanns på hans veranda och han sa att han skickar den med båten i morgon.

Vi fick god frukost och sen hade Aron farit till Kian. Vi gick efter bärselen och Caro satt den på sin rygg och Amanda i den. Jag hade tänkt ta mina stavar, men glömde. Vi var hos Katchadourians typ någå 20 minuter och sen gick vi. Aron ville inte komma så han blev där. Men jag tror att Caro sen rodde efter honom.

Nu hade jag börjat med maten. Det blev goda persiljebiffar med citron. Dom blev väl 20 stycken. Satt dem i ugnen. Koka sen potis och laga gräddfil och det blev med morot och paprika och sallad.

Se så gott!

Sen diska jag och sen skura jag ugnsplåten. 

Nu hade Monsieur gått och sova och barnen såg på padden och Caro läste nånting för dem och sen gick dom ner och jag gick och sova. 

Och här ännu dom fina blommorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar