tisdag 16 augusti 2016

Jag steg upp

klockan åtta i dag. Gick i duschen och fick grönt te´. Kom ner och koka kaffe. Det blev gott. Skrev dagbok. Fick jugurt. Också kaffe och bröd. Läste Husis.

Diska sen och gick sen till min verkstad. Där sku jag först putsa mitt fina hänge som jag fick av Monsieur till vår 25-års dag. Det är jätte fint. Borde ta en bild av det. Gick sen hem efter den där lilla keden. Jag putsa det två gånger. 

Sen fortsatte jag med Malins ring. Den heter TILLIT. Höll på ganska länge. Tog sen bort två bitar och två bitar. Hamra den sen. Tog bild på den. Hoppas hon tycker om den.

Sen gick jag till K-market efter en glass och sen kom jag hem. Bytte kläder. Såg på sjuans nyheter. Fick ärtsoppa, bröd och isvatten.  Läste TIME. Venezuela is dying.

Sen ringde Monsieur och nu bloggar jag.
Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar