onsdag 24 augusti 2016

Jag steg upp

klockan åtta. Monsieur steg väl upp också då. Kom ner och koka kaffe. Monsieur for till Polisstationen. Jag hade skrivit dagbok och ätit jugurt och nu kom Monsieur hem. Han fick god mat! Jag läste Husis och drack kaffe.

Sen satt jag make up och sen for vi till Lanterna. Monsieur köpte två fönsterspray från Hong Kong. Sen gick vi till K-rauta och där fick jag en jättefin hylla till bastun på lande. Den hade tre hyllor och sen kunde man sätta fast den. Fin!

Sen for vi till Mustapekka. Jag köpe det ena och det andra och sen stod Monsieur och läste en tidning och jag gick till kassan och åt min glass och sen kom Monsieur. 

Vi for hem. Jag packa upp. Satt två farkkur i tvättmaskinen. Tog en lur, men somna inte. I Italien hade det hänt nånting hemskt som jag inte ville se. 

Sen blev här god mat. Potis och gräddfil och god lax och sallad och salladssås. Monsieur fick öl. Jag fick två glas vin.

Vad månne vi gjorde sen. Såg väl på sista delen av Madmen. Man fick glass.
Nu säger jag godnatt!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar