lördag 20 augusti 2016

Idag

kom Aron hit. Vi steg upp klocka 06. Han dök upp lite över åtta. Han ville se på Fox. Fick en god smörgås som Caro hade lagat. Också ett gott ägg. Lite före nio förde Monsieur honom till förskolan. Där tala han med Elos pappa. Elo går också i förskolan. 

Sen kom Monsieur hem och här fick han god jugurt och kaffe och bröd som vi värmde  ugnen. Jag fick också god frukost. 

Sen gick han väl ut och plocka blommor och jag satt här i stolen och vänta. Sen skrev vi listan och sen for vi till Musta och köpte allt möjligt. Jag packa upp allt och sen tvätta jag vindruvor och plommon och jag fick en lur som tog en timme och tio minuter och jag vakna klockan 18.00. Då hade Caro skickat en bild av en burk som hette Cream Soda. Den var ju fin!

Sen blev här god mat! Jag koka potis och laga kantarellsås med grädde och stekte laxens bitar i en stekpanna. Också sallad och salladssås. Monsieur fick öl. Jag fick vin. 

Sen kom en bra film som hette Martha Marcy May Marlene. Den var bra. Man fick glass. 
Den sluta 23. Sen gick vi och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar