lördag 13 augusti 2016

Lördagen den 6.8.

Grill-lunch!
Jag steg upp klockan 07 och dom andra kom tripp trapp trull och Kalle kom elva. Men jag var så töntig att jag beslöt diska. 

Vi gick ner till båten och förde Monsiuer och Kalle till bryggan mitt emot. Sen for vi iväg. Vi såg när Monsieur och Kalle kom. Vi fick ett lite större bord. Men vi såg också min bror och Anneka och Emma som satt tillsammans med några andra. Men där var nog ganska lite folk. 

Här lite bilder.

 God mat!

 Konstiga typer   :   D

 Kalle!

Emma och Aron. 

Emma kom sen och lekte med Amanda och satt sen på trappan med Aron. Ajo jo! Man fick två portioner glass! Vi var väl där till fem. Monsieur körde oss hem. Kalle marinera sina biffar före det och sen gick han och sova.

Nu fick man god mat. Caro grilla Kalles goda biffar och majs och halloumi och sallad m.m.
Sen fick man Kalles rose´och Caros rödvin och Monsieur fick öl. Vi åt på pafftalrikar. Dom kasta vi bort. Sen diska väl jag. Det tog lång tid. Dom andra umgicks väl med vin. 

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar