torsdag 31 december 2015

Hmmm...

Vad månne jag gjorde i går? Vi drack väl kaffe. Sen skrev vi lista. For till Musta. Från Musta köpte jag det ena och det andra och från Alko två goda öl. 

Vi for via Grindbacka. Jag hade fått en textare av Kusinulla som jag svara på. Vi packa opp. Monsieur gick till bibban och jag dammsög. Fick en ur.

19.00 steg jag upp och koka potis och det blev två strömmingar i burk och sill och rödbeta och ättiksgurka. Öl och knäckebröd. Intressant!

Sen kom Koukussa och sen en svensk film som hette Det enda rationella med Stina Eklblad, Rolf Lassgård, Pernilla August och Claes Ljungmark. I princip riktigt bra!

Aj jo! Sigurd "Saliven" Gustavsson har skrivit en bok om Motörhead. Den hette Rocksidans Hämnd - All smuts 1985-2002.  Ian Fraser "Lemmy" Kilmister dog av cancer andra juldagen. Då först upptäcktes det. 

Nu skall jag gå på bio!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar