söndag 20 december 2015

Plocktallrik

klockan åtta. Då steg jag upp. Eller bortåt någå nio. Ägg fick man också. Jag koka kaffe sen åt oss alla andra. Caro steg väl upp halv tio och Monsieur tiotiden.

Här har Amanda fått maito.

Ligger på golvet.

Här sitter Aron i trappan. Han leker ett skelett som han såg på museet.
 
Sen for dom till Kimmis. Där träffa dom en Mikko med två barn som hette Elo och Toivo. Dom skall flytta till ett trähus där Karin Zilliacus bodde förr. Alltså Caros kaveri från lågstadiet.

Jag gick sen i duschen och sen for dom och simma och for sen hem. Jag börja sen blogga och skicka en massa fina bilder åt Kicke och åt Anneka och så har jag printat några foton som jag skall skicka åt Kusinulla i morgon. Dessutom skall Siv få ett mejl.

Här blev sen god pasta med två glas vin och och sen kolla jag Robert Helenius och såg på Solsidan och packa Noras örhängen.
 
Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar