lördag 5 december 2015

På torsdagen

steg jag tidigt opp och Monsieur förde Aron till terapi. For iväg halv nio. Mamma skulle och visa sina ben. Sen förde han Aron till trafikskolan. Kom hem någå 12-tiden. 

Då var frukosten färdig. Jag åt väl ännu och Monsieur fick sin mat och sen skrev vi lista till Musta. Massor saker och sen glass i bilen. Hemma packa jag upp och Caro och barnen skulle ännu till Marianne Sundholm för dom sku planera nånting...

På yogan var fem extra fickor men bara tanten från omklädningsrummet. Och Monica sa att hon var sjuk att hon går småningom.

När jag kom hem hade barnen och Caro farit och jag gick i duschen och fick jätte god laxsoppa som Monsieur hade lagat.

Han såg sen på en film om Björn Afzelius och jag gick och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar