söndag 20 december 2015

Barnen

var i går igen med sin mamma till zoologiska museet. Sande var i Uleåborg över natten med något ishockeygäng. Dom var där väl två timmar och kom sen tillbaka och gick till min verkstad och måla en tavla åt Sande. 

Jag hade redan börjat med maten när dom kom tillbaka. Barnen sku få makaroner och köttbullar från Ikea men köttbullarna ville dom inte ha. Jag laga åt oss sej med ansjovis, citron och kapris och kantarellsås och potis och sallad. Monsieur drack öl - vi drack vin med Caro.

Caro hade sen haft barnen i duschen och Aron var väl ännu på datorn och jag tvätta Pandas tänder och sen läste jag för henne en bok och sen lulla jag henne så hon somna. Sen tvätta jag Arons tänder och sen läste jag en bok för honom och sen lulla jag honom så han somna. 

Då tror jag att filmen var slut så vi fick natt te´ med Caro och jag satt alla bilder från begravningen på datorn.

Sen sa vi godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar