söndag 13 december 2015

Åttatiden

steg jag upp. Här blev kaffe, ägg och bröd. Snart vakna Monsieur. Jag bädda och satt på en rutig skjorta och dammsög. Monsieur gick väl ut och jag i duschen och han kom tillbaka och tog en lur och jag satt mina bilder på datorn och sen kom Sande hit med barn och Carolina och Aron fick ett bröd och dom andra for till stan för att gå på restaurang och sen till Hartwall Arena och se på Vain elämää. 

Jag lekte med barnen och vi titta på Biet Maja och Monsieur krydda fisken och Panda somna och Aron var på datorn och jag laga all mat och duka och sen väckte vi Amanda och hon åt glatt sin mat men Aron ville bara ha makaroni. Ingen lax. Aron var ännu på datorn och Panda och jag såg på Hauskat kotivideot. Sen gick barnen i duschen och sen fick dom jugurt och Aron ett fint bröd som var liksom dubbelt. Sen tvätta dom tänderna och jag läste två böcker för dem. Vem är stor och  Hoppa på festen. Aron somna innan Hoppa på festen var slut. Snart somna Amanda.

Caro kom hem. Jag såg dem när dom kom med Sande.
Jag städa undan en låda och sen sa vi godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar