måndag 14 december 2015

I dag

tidigt upp för jag sku tvätta håret och gå i duschen. Sen fck Monsieur och jag god frukost. Jugurt, kaffe, brön...

Jag bädda och fortsatte sen med julkorten. Dom var 28 stycken. Jag limma dem först på röda kort. Där fanns också några gröna och ett blått m.m. Sen skrev jag dit våra namn och att jag fotat fågeln i fönstret och sen blev det då namn och adress och namn och adress och namn och adress...

Satt allt i det röda kuvertet, städa undan, klädde på mig och for till Ärrän. Med ettan. Och i Ärrän såg jag Caro. Hon hade också hämtat julkort. Sande och barnen vänta på henne i bilen.

Jag köpte sen en enorm hög billiga frimärken och till Siv och Sanne två lite bättre.

Kom hem via Masurkka och vänta sen fyra minuter på 69:an. Jag hörde sen när Monsiuer kom.  Han börja med maten. Det blev riktigt god laxsoppa!

Sen kom efter nio. Dom var liksom från 90-talet. Trevliga typer intervjuades...

Sen sku jag ännu kolla hur jag sku göra med Tukes. Liksom till verkstaden. I morgon. 

Far väl nog sen till stan...

2 kommentarer:

  1. "Sen sku jag ännu kolla hur jag sku göra med Tukes. Liksom till verkstaden. I morgon. "

    vad betyder detta?

    SvaraRadera
  2. Det betyder att jag skulle slå in BAB 925 svagare och hårdare i en silverplatta och sen skicka till Tukes.

    SvaraRadera