onsdag 16 december 2015

Cafe´Aalto

i dag. Musikerns frukost. Gott! 

Sen kolla jag en tidning som inte fanns och sen kontakta jag Caro som var i Clas Ohlson och uppenbara sig sen efter 5 minuter. Vi hitta en fin skjorta som jag beslöt ge åt Sande. Sen via Forum och till Kampen och sen till Stockmann efter mat.  Jag köpte svarta strumpor vid en kiosk utan för Student huset och sen till Beamhill och sen hem var jag ännu posta  mina kort.

Hemifrån gick jag till min verkstad där jag hamra BAB och 925 på en fin platta. Liksom tunnare och djupare. Och sen gjorde jag örhängen åt Nora. Först sku dom bli ljusröda saker, men sen blev dom sånhärna.

Fina!

Förde brevet till postlådan och sen kom jag hem och tog en lur och sen laga jag frittata för femtielfte gången. Grogg och vin.

Sen såg vi på Koukussa och nu ser Monsieur på nånting.

I morgon igen en gång till stan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar