måndag 28 december 2015

Annandag jul

Miius koppar var helt tomma när jag kom ner. Fyllde på dem. Koka kaffe. Ägg och bröd.

 Här fina bilder. Solen lyser in i sovrummet.

 Solen lyser på julgranen.

 Och på rosen som jag fick av Monsieur. Vi har varit ihop i 40 år.

Kalle vakna bortåt två. Jag satt tillbaka lakan och tyget runt madrassen.
Kalle börja sen packa sina saker och jag satt Miiu i buren och Monsieur gick sen efter jeepen. 

Det var lite halt. Vi körde runt hans hus och såg att Ani hade öppet. Jag bar upp katten och en påse och han hade en massa saker. Sen skicka han en fin bild från restaurangen. 

Här hemma fick vi god mat. Jag koka potis och fick en grogg och jag duka bordet och Monsieur laga fin fisk. Det var riktigt gott! Sen satte vi oss vid tv:n för vi sku äta en massa ostar och kex och dricka Inkas vin som var 14%.  Filmen hette King Kong och fick fyra stjärnor. Den tog tre timmar. 

Månne jag somna... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar