tisdag 29 december 2015

Kaffe

på morgonen. Skrev dagbok. Läste husis. Fick mera kaffe. Sen bädda jag och Monsieur förde sitt bord till Arbis. Sen kom han hem och skulle föra tavlan till Salminens. Bara Caro var hemma.

Sen tog jag fram Margaretas piller som jag satt i olika plastpåsar och i min ryggsäck. Tog mina stavar och gick till Apoteket. Ganska lång väg. Dom sku kasta bort dem. Jag köpte ny Bepanten.

Sen via Masurkka där jag köpte det ena och det andra och en glass. Det var en Kingis. Den var god. Åt den. Fortsatte sen med mina stavar. Hade ryggsäcken på ryggen.

Hemma fick jag kaffe och en julstjärna. Monsieur kom hem från Bibban. Fick väl mat. Jag blogga. Betala räkningar. 

Sen såg vi på när vår president Sauli Niinistö intervjua Jörn Donner. Det tog en timme. Jag åt ärtsoppa. Sen en film om Yrjö Kukkapuro och sen en sjukt bra film som hette We need to talk about Kevin. Det var en jätte bra film!!!

Här mina julklappar.

Ett fodral till min telefon, en tvål och müssli av Caro. En fin skiva och salva av Kalle och för fjärde gången en fin Elle Country tidning av Sande. Den läser jag alltid den första januari med två öl. Starka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar