söndag 13 december 2015

En rätt så

rolig dag. Monsieur hade fört Aron till terapi så när dom kom därifrån satt det en trevlig flicka i bussen och Aron tyckte att hon kunde föra honom till trafikskolan. Det gick ju bra. 

Monsieu kom hem och sen for jag till stan för att köpa en ny telefon och sen hem via blombutiken och sen till Solhälla.

Först satt vi ganska långt bak med Monsieur men sen gick jag till bänken bredvid Caro och där var också Aron och Amanda. 

Här uppträder hon ännu.

Jag satt bredvid Amanda.

Men varför ser hon så där lessen ut? Kanske hon var glad   : )

Här leker hon i lekrummet.

Andreas med Panda och Aron.

Vi gick sen hem. Via Backasgatan. Caro, Aron och Amanda över Backasgatan. Jag till min verkstad för att polera smyckena. Tog en fin kappa med mig från verkstaden. Hemma fick jag ärtsoppa.

Valde sen begravningskläder.
Gick och sova.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar