tisdag 15 december 2015

Tyvärr

inga bilder idag heller. 

Frukost på morgonen och sen for jag till stan. Först till Tempera efter en stor fin tavla som Caros barn skall måla på i min verkstad. Sen till Clas Ohlson där jag lämnade tillbaka ljusslingan som var 6 meter lång. Sen kontakta Caro mig och sa att hon var i apoteket och vi for upp med hissen till leksaksavdelningen, men där fanns ingenting...

Jag fick allmöjligt fint åt alla mina barn. Från Stockmann gick vi till Forum och från Forum till Kampen. Också där köpte vi ganska mycket. Vi gick till 66:an. Den for ganska snart. Vi steg ut utanför Siwan och Caro gick dit och jag gick hem. Jag hade den enorma tavlan och en massa kassar.

Hemma bytte jag kläder. Jag titta också på sakerna som Monsieur hade köpt. Sen läste jag grafia och åt ärtsoppa. Nu skall jag strax skriva två kort åt Tilda och Johanna. 

I morgon till verkstaden och hamra BAB 925 i en silverplåt som jag skickar till Tukes och sen kanske till stan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar