lördag 28 november 2015

Och igen då

fredag. Här åts frukost och småningom börja jag dammsuga och pikkuhiljaa kom barnen hit. 

Dom var glada. Först titta dom här på pikku kakkonen och sen på ett barnprogram på femman. Dom fick plocktallrik och sen gick Aron upp och se på datorn och Panda ville att jag sku leka med henne med saker som fanns i lådan.

Småningom kom Sande efter dem för mamma var på fest med sina kaverir. Jag satt med en kasse med en Long Dog och två paket åt barnen. Sen börja jag laga mat medan Monsieur titta på en film som hette Amour. Monsieur såg den. Jag såg den inte. Jag laga mat i köket.

Småningom var maten färdig och klockan var väl 20.30 och vi börja äta. Monsieur såg inte slutet av filmen...

Sen kom Skavlan där Knausgård fanns och en mörkhyad som sjöng i slutet. Hon var bra. Men tyvärr uppdaterade jag inte...

Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar